  • Data: 2009-02-04 20:34:51
    Temat: Re: budowa domu
    Od: "wolim" <n...@t...pisz> szukaj wiadomości tego autora

    Prawda.

    Jesli sprawa rozbija się tylko o ten większy taras i schody, to jest to pół
    dnia roboty więcej dla 2 osób. Zastanowić się należy, czy 9000 zł, to jest
    uczciwa cena za pół dnia roboty. Może przeliczyć to na cały koszt robocizny
    i długość trwania całości robót? Bo jeśli za całość stanu surowego płacisz
    20-30 tysięcy, to 9 tysięcy za 3 schodki i kilka metrów tarasu to jest cena
    z kosmosu.

    Jeśli wykonawca chce Cię naciągnąć, to idź w zaparte i powiedz, że jesteś
    skłonny zapłacić mu np. 1 000 zł. Myślę, że zmięknie.

    Ze swojej strony dodam, że 9 000 zł kosztowało mnie postawienie wszystkich
    ścian nośnych budynku, co trwało ok. 5 dni. Pracowały przy tym 4 osoby.

    Pzdry,
    /\/\\/\/