  • Data: 2009-06-05 13:19:04
    Temat: Re: budowa domu w rekordowym czasie
    Od: Krzemo <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 5 Cze, 14:51, "Boban" <b...@W...gazeta.pl> wrote:

    > Nie wiem w czym widzisz problem. Spójrz
    tutaj:http://www.rockwool.pl/graphics/RW-PL_2007/dor
    adztwo/Katalog/Zeszyt_2...

    > Rysunek na stronie 14 albo 18. Zarówno wieniec jak i murłata sa ocieplone i
    > nie ma żadnego mostka.

    W tym widze problem że to co jest na stronie rokwoola to
    nie_jest_izolacja_nakrokwiowa. A o takiej właśnie mowa ...
    ;-)
    Przy izolacji nakrokwiowej nie ma możliwości uzyskania ciągłości
    ocieplenia. Tam zawsze musi być ta deska rozdzielająca. Niby nic ale
    nie można mówić że to jest ciągła izolacja, no bo nie jest. To tak
    jakby mówić o ciągłej izolacji w przypadku dania wełny tylko między
    krokwie.
    ;-)

    pozdrawiam,
    Krzemo