  • Data: 2013-04-19 13:56:08
    Temat: Re: budowa etapami - garaż na potem
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Albercik" napisał w wiadomości grup

    > Dziękuję bardzo za odpowiedzi, chyba rzeczywiście trzeba będzie wybudować
    > od razu w całości. Nie mniej owy dylemat, dzielić na etapy czy nie
    > dzielić? trafi na listę pytań dla architekta - obecnie trwa casting:)

    Przy okazji dobra rada - szukaj architekta który mieszka lub mieszkał w
    domku. Niekoniecznie przez siebie zaprojektowanym, ale w domku. Niestety
    architekci którzy całe życie mieszkali w mieszkaniach mają "ciekawe" pomysły
    wynikające z tego że oni przed drzwiami stoją na ciepłej klatce schodowej:
    - Brak wiatrołapu
    - Brak daszka nad wejściem lub wejścia w podcieniu
    - Otwieranie drzwi wejściowych do środka

    ...albo z tego że całe życie żyli w niewygodzie:
    - Jedna łazienka
    - Brak wentylacji mechanicznej
    - Brak garderoby lub wnęk w sypialniach na szafy wnękowe
    - Brak pomyślanego miejsca na trzymanie sanek, nart, gąsiora na wino i
    innych rzeczy trzymanych w bloku w piwnicy w przypadku gdy w domu nie ma
    piwnicy
    - Brak przejścia z domu do garażu wewnętrznego lub zewnętrznego zadaszonego.

    Tyle na szybko a pewnie sporo pominąłem.

    Pozdrawiam
    Ergie