  • Data: 2021-02-06 23:39:34
    Temat: Re: budowanie domu - koncepcja
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przecież ja się odniosłem do trzech, przy czym zaznaczyłem że nie wiem
    > jak to jest przy rodzinach większych niż cztery osoby.

    Wystarczą 3 osoby, a z tego 2 baby i już jest problem jak nie masz
    trzeciej łazienki czy choćby oddzielnego kibelka, bo rano trzeba czekać
    w kolejce.

    Na szczęście mam 2 łazienki + oddzielny kibelek. Ale jak gościmy kogoś z
    rodziny genderu żeńskiego, a często gościmy to całe szczęście, że mamy
    obok drugi budynek w którym mamy do dyspozycji jeszcze 3 łazienki :)