  • Data: 2021-02-12 21:28:14
    Temat: Re: budowanie domu - koncepcja
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-02-12 o 20:08, FEniks pisze:

    > Nie chciałabym się odcinać całkowicie, bo z pogodą to różnie bywa. No
    > ale fajnie by było w razie jakiejś awarii u Taurona mieć niezależną
    > energię.

    Tylko musisz mieć bardzo dużą piwnicę i bardzo dużą ilość słoików typu
    weck, aby mieć gdzie zmagazynować energię :)

    O ile jeszcze latem można próbować magazynować energię na noc w
    akumulatorach o tyle w okresie zimy PV prawie nie działa, a jedynym
    magazynem energii jest sieć energetyczna.

    > No właśnie, więc trochę to bez sensu.

    Dlatego PV nie należy traktować jako alternatywy w razie awarii sieci.