  • Data: 2021-02-24 20:52:10
    Temat: Re: budowanie domu - koncepcja
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 23 Feb 2021 21:33:20 +0100, Uzytkownik

    > Widzę, że już ci się w główce całkiem pokićkało.
    > Widzisz chłopczyku, nie wszyscy mają obowiązek mieszkać
    > w "kurnikach" jak ty czy większość obywateli.

    Mój dom o pow. 240m2 to jest kurnik. I znowu chcąc mnie obrazić pojechałeś
    po większości osób z tej grupy. Ty to jednak masz klasę.

    > Gdybyś był mniej zarozumiały to
    > wiedziałbyś, że na tej grupie jestem ostatnią osobą, która potrzebuje
    > pomocy w projektowaniu instalacji grzewczych i doborze urządzeń.

    Właśnie chciałem się dowiedzieć, ale znowu spękałeś -- tak samo jak z
    wyliczeniami odnośnie PV.

    > Skoro cię dziwiło to trzeba było po prostu zapytać dlaczego akurat
    > T-CAP, a nie zachowywać się jak skończony cham i palant.

    Przecież zapytałem, to włączył ci się agresor. :> Bo jakbyś odpowiedział,
    to by wyszło (znowu) że błądzisz tak samo jak w przypadku PV.

    > Na koniec dam ci radę - zacznij szanować interlokutorów, jeżeli sam
    > oczekujesz od nich szacunku.

    Po tobie akurat się wcale nie spodziewałem nic dobrego. Od lat cię czytam i
    wiem jak reagujesz gdy ktoś chce szczegóły zamiast twoich ogólnikowych
    "referatów".

    > Póki co żegnam.

    I oczywiście żegnasz bez pokazania wyliczeń -- bo ich nigdy nie zrobiłeś.

    --
    Pozdor
    Myjk