  • Data: 2017-02-02 20:37:52
    Temat: Re: budynek wielorodzinny - ciepła woda
    Od: abomito <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    To Ty między przyzwoitymi firmami mieszkasz.U mnie jest inaczej.
    Pierwszy-wulkanizator- ma piec na olej.Nie taki z palnikiem, tylko taki
    grawitacyjny.Drugi- mechanik.Rozpala czym się da, a potem idzie wszystko, co się w
    piecu zmieści.Ale węglem też pali.Trzeci- nie wiem.Dymi tak rozmaicie, że nie
    wiem.Ale momentami i PCV zalatuje.Te trzy smrody są w kole o średnicy ok 50, może 60
    metrów.Dalej jest piekarenka, ale ona ma wyższy komin i pali węglem, to widać.
    Problem w tym, że osiedle( duże słowo,bo to osiedle przeorane obwodnicą)jest na stoku
    górki.Od północy jest osłonięte płotami obwodnicy, a od zachody drzewami- zakład tam
    jest.Od wschodu górka.Nie powiem, żeby tam zawsze śmierdziało.Ale to ma tak
    specyficzny mikroklimat, że tak jak w lesie, to tam chyba nigdy nie będzie.
    A las i rzeka niedaleko- max 500 metrów.