    From: Janusz_k <J...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: budynek wielorodzinny - ciepła woda
    Date: Sat, 4 Feb 2017 20:19:44 +0100
    <3...@m...org> <o6prl5$a0u$1@news.icm.edu.pl>
    <c...@g...com>
    <o6sgn3$791$2@news.icm.edu.pl> <o6tc6p$153j$1@gioia.aioe.org>
    <b...@g...com>

    W dniu 2017-02-03 o 08:31, Kris pisze:
    > W dniu środa, 1 lutego 2017 20:16:44 UTC+1 użytkownik Janusz_k napisał:
    > .
    >
    > Może napisze jak jest teraz.
    > Z tym paleniem plastykami to mit potężny
    Nie mit, idę przez wieś wieczorem i czuję plastik w powietrzu,
    jak ktoś pali węglem to inaczej śmierdzi, gumę też się da wyczuć
    ale ostatnio rzadziej, niestety plastik nadal jest palony.
    Ludzie nie mają świadomości że w kartonach jest plastik np w pudełkach
    po sokach czy mleku.

    > Segreguje odpady, nic nie palę.
    Ja także, ale co z tego jak inni palą i wszystkich nas truje.

    > Tzw plastyków miesięcznie zbiera się u nas średnio 3 worki.
    To mało, ja co tydzień mam pełny duży kosz tzw suchych odpadów
    przy czym nie wyrzucam gazet i kartonów (ale czystych bez plastiku)
    gazety i kartony oddają dzieci na makulaturę, częścią podpalam w kominku.

    Są to butelki pet, kartony po napojach, jakieś inne opakowania.
    > Te 3 worki to szacuje max 10kg
    > Paląc to może jeden wieczór by starczyło na nagrzanie zasobnika CWU,
    a pewnie by nie starczyło.
    Ja grzeję gazem, CWU także, mam zasobnik 140l.

    --
    Pozdr

    Janusz_k