    From: PiteR <e...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: ceny nieruchomości
    Date: Sun, 19 May 2024 17:10:04 +0100

    in <news:op.2n0zf4s2g01fvf@l-366.harvard.local>
    user Tomasz Gorbaczuk pisze tak:

    > Myślisz, że nie będzie korekty w dół na 10-15% na 5-10lat? - zanim
    > się Ci nowi inwestorzy na nowym rynku odnajdą?

    Myślę, że nie bo popyt jest ogromny a oni już grzeja silniczki.
    Kiedy skończą sie Polacy pojawią się jakieś słupy a potem brodacze
    wejda już otwarcie bez przyczajki.

    Polacy albo inaczej mieszkańcy w granicach Polski maja gigantyczne
    parcie na zdobycie nieruchomości bo wiedzą z swoich doświadczeń lub z
    opowieści emigrantów w rodzinie, że kto zostanie ostatni bez krzesła
    zostanie w Polsce dziadem i będzie chorował niewiadomo gdzie. Pod
    płotem, mostem, na działkach.

    A chorowania w wynajetym nie polecam nikomu.

    Jeśli do Polski wejda wschodni inwestorzy nie będa mieli żadnej litości
    dla bogatych kolonialnych białasów ze starej Europy. Będą się
    uprzejmie uśmiechać ale nigdy nie będziesz wystarczająco dobry by
    zostać przyjacielem Azjaty.

    --
    Piter

    #jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne