    From: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: chwasty a trawa
    Date: Wed, 28 Jul 2010 12:58:49 +0200

    Użytkownik "viena" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:i2onei$k4l$1@news.onet.pl...
    > Dziękuję za odpowiedź, gdybym chciała ją skosić w tym roku to bym to z
    > pewnością zrobiła. Chodziło mi o jakieś preparaty na chwasty. Roundup
    > niszczy wszystko, a mnie zależy, żeby nowa trawa została.

    Chwastoks lub Chwastoks Turbo. Jeśli jednak występują również skrzypy to
    "Starane" ale on "bierze" wszystko łącznie z trawą. Można jednak zastosować
    metodę pędzelkowania środkiem (w odpowiednim stężeniu) tylko tych roślin,
    których chcesz się pozbyć. Plecy rozbolą na takim obszarze jaki masz a
    skutek bedzie taki sam jak wyrywanie. Tyle tylko, że środek chwastobójczy
    kosztuje. Nie stosuj stężenia ŚOR większego niż zalecane.

    Pozdrawiam konkretnie
    skryba