  • Data: 2015-11-17 11:21:31
    Temat: Re: ciecie drzew owocowych
    Od: l...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 16 listopada 2015 23:08:12 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:

    > Adres mi gdzieś wcięło. Przypomnisz? - może być na priv.

    > Cieszę się, że smakowała :-)
    > Mam nastawiony nowy nalew na ziółkach - angielska gorzka przyda się w
    > trakcie i po Świętach :-))
    > --
    >

    > XL
    > http://niepoprawnipolitycznie.com/zdychaj-francjo-dl
    a-przykladu/

    http://forumogrodnicze.info/index.php?sid=a5e48b546a
    e07003d3a84c7207907ca2
    Jest tu kilka wątków o nalewkach i innych trunkach.
    A kretyńska cenzura,podnosi poziom życia.Tu,najczęstszym tematem,było właśnie cięcie,
    nie obciął,źle wyciął,co za rozpacz,drzewka tnie dobrze,a postów mu się
    nie chce.Mirek