    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Fri, 3 Jan 2014 03:19:22 -0800 (PST)
    Subject: Re: cięcie prętów zbrojeniowych
    From: s...@g...com

    W dniu piątek, 3 stycznia 2014 11:33:11 UTC+1 użytkownik Albercik napisał:
    > Witam, rozterek przed budowlanych ciąg dalszy..
    >

    > na placu trzeba będzie pociąć trochę zbrojenia - co lepsze do cięcia:
    > szlifierka czy nożyce do prętów?
    > A może do cieńszych prętów nożyce(mniejsze) a do grubszych szlifierka?
    > Pręty to w większości 6 do 12mm choć w kilku miejscach pojawiają się 14
    > oraz w homeopatycznych ilościach 16mm
    >
    > Czy kupować jakieś wypasione nożyce do grubych prętów, czy może tylko
    > takie do cieńszych tak aby ciężką armatą do wróbla nie startować..?
    >
    > Czy to co piszą sprzedawcy że nożyce są np do 12mm to oznacza że tnie
> [...]
    Kątówka.
    Nożyce są szybkie i ciche ale jak bys cokolwiek chciał z tych prętów robić to i tak
    trzeba by szlifować A tak masz juz równo uciete.
    Tarcze do kątówki weź te cienkie. Ale uważaj aby ich nie wyginać, szczególnie przy
    pracy, bo popekaja.

    Nożyce są różne ale jak pisze ze 12mm to często to jest ich rozwarcie na końcu i i
    tak 12-ke trudno uciąć za jednym czy dwoma próbami.

    Katówka i tyle...