  • Data: 2011-01-28 18:49:54
    Temat: Re: ciekawa świetlówka do plafonu
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    bubel mi się trafił jeden i okazało się
    że świetlówka składa się z dwóch segmentów,
    w jednej przestał świecić jeden z nich

    a się głowiłem co z zrobić by była ciemniejsza,
    w sumie przypadkiem, ale cel osiągnięty
    i oczywiście pobiera połowę mocy (przedpokój)
    niestety znajomy nie otrzyma tej drugiej, poszła do kuchni

    a tak go męczyłem żeby się zrzucić na wysyłkę i zamówić po jednej na spółę
    ;p