  • Data: 2013-10-28 10:40:50
    Temat: Re: ciep?o systemowe
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-28 09:28, Kris pisze:

    > Z tymi SMSami miałem przeprawę w TMobile w grudniu ubiegłego roku. telefon
    zarejstrowany na mnie, użytkowany przez żonę.
    > Jakies smsy przychodziły codziennie, żona kasowała bo w treści cos o jakiejś loteri
    pisało. Sam pare razy czytałem tego sms-a i był tak sprytnie skonstruowany że nie
    zorientowałem sie że jest płatny.
    > Zorientowałem się w połowie stycznia jak faktura przyszła i za grudzień+ kilka dni
    stycznia ponad stówe premium sms nastukane.
    > Telefon do Tmobile oni sie wypinają bo oni nie sa organizatorem loteri i odesłali
    mnie do organizatora.
    > Tam mi wmawiali że żona zamówiła subskrybcję SMsem otresci "tak" W bilingu nie ma
    śladu po takim smsie więc walcze dalej.zmienili zeznania ze jednak zona nie wyraziła
    zgody poprzez sms tylko że dzwonił do niej automat i jesli wyraża zgode to miała
    nacisnąc "1" jesli nie wyraza to "0"
    > Żona twierdzi ze nic takiego nie było conajwyżej jak automat zadzwonił to
    rozłączyła. Dwie reklamację zarówno Tmobile jak i organizator "loteri" rozpatrzyli
    negatywnie. Dopiero pismo wysłane przez Powiatowego Rzecznika Konsumentów spowodowało
    ze naliczone opłaty anulowali, przeprosili "za nieporozumienie";) i dodatkowo przez
    rok czasu 30 darmowych minut dodali.
    > Czyli ja swoje wywalczyłem ale koleżanka żony z dokłądnie ta samą loterią odpuściła
    i zapłaciła ponad stówe.
    > Jedyne wyjście to zablokowac u operatora możliwość wysyłania/odbierania premim sms
    i zablokowac otzrymywanie ofert handlowych.
    > Zrób tak na numerze który używa Twoja córa i ryzyko zminimalizowane.

    O widzisz jednak... :-)

    W zeszlym tygodniu sciagnalem sobie na kompa program freeware.
    Oczywiscie przed instalacja milion pytan czy chce, czy chce tamto.
    Oczywiscie wszystko odchaczam na nie. Instaluje dalej i po parunastu
    minutach widze jakies gowno przyszlo przy okazji. A to reklamiarz
    blokowany ciagle przez Avasta, a to nigdzie nie wpisana otwierajaca sie
    ciagle strona domowa przegladarki. Tych kantow z kazdej strony jest
    tyle, ze rece opadaja. No kurna do czego sie nie dotkniesz to jakas
    lipa. Z netu korzystam od wielu, wielu lat i tak jak jest teraz to nie
    bylo jeszcze nigdy. Znaczy nasila sie w postepie geometrycznym. Zeby sie
    zastanawiac po kilka razy czy wszystko sie odchaczylo i nie byc pewnym,
    ze nic przy okazji nie przyszlo?

    Pozdro.. TK

    Pozdro.. TK