  • Data: 2013-10-28 11:31:55
    Temat: Re: ciep?o systemowe
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 28 października 2013 11:22:56 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Jak kiedys mialem milion programow z roznych dziedzin do pouczenia sie i >takich
    tam, tak teraz mam na kompie wylacznie to czego potrzebuje. Zero zabaw.

    Mam dokłądnie tak samo. Kiedyś sciągałem, testowałem, zostawiałem albo
    odinstalowywałem. teraz z powodów jak wyżeej nie chce mi sie.
    Zresztą odkąd zakupiłem laptopa z WIN8 to jest to tak intuicyjny system że pewnie i
    tak bym nie zgadł gdzie aplikacja sie zainstalowała;)
    Myslałem że win 8,1 poprawi troche obsługe, zaktualizowałem jakoś tydzięń temu do 8,1
    ale zmian nie widac.
    Skończy się pewnie na formacie i instalacji win7.