    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: ciep?o systemowe
    Date: Mon, 28 Oct 2013 14:13:29 +0100
    <526a038b$0$2165$65785112@news.neostrada.pl> <l4d5qq$252$1@dont-email.me>
    <526b6367$0$2141$65785112@news.neostrada.pl> <l4irhr$ng5$1@dont-email.me>
    <9...@g...com>
    <l4jed2$ghq$1@news.task.gda.pl>
    <8...@g...com>
    <l4jslq$q2s$2@usenet.news.interia.pl>
    <a...@g...com>
    <l4jts3$sln$1@usenet.news.interia.pl> <l4k1nn$oqk$4@dont-email.me>
    <l4l6cb$e67$1@usenet.news.interia.pl>
    <b...@g...com>
    <l4lbgk$pdg$1@usenet.news.interia.pl>
    <b...@g...com>
    <l4ldvk$v0h$1@usenet.news.interia.pl>
    <0...@g...com>
    <l4lhus$v1c$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@g...com>

    dyskusyjnych:a7786e9e-8cf1-4815-8776-38d878f94b25@go
    oglegroups.com...

    > Napisze tak- windowsem mam do czynienie od win95 chyba. Wszystkie
    > pozostałe wersje miałe okazje miec na swoich kompach. Oprócz visty która
    > była porazką było ok.

    Pełna zgoda - Vista byłą nieużywalna :-)

    > Win7 spokojnie dało się obsługiwac . Ale ten win87 czy 8,1 bo
    > zaktualizowałem to jakas porazka. Może ja nienowoczesny jestem ale
    > wolałemstary interfejs. Tu wiecznie
    > jakies sklpey windows, konto micrsoft bez przzrwy pytania czy chce
    > połączyc to konto z tamtym, wyskakuijące niewiadomo po co, na co i kiedy
    > narożniki itp.
    > Piszesz że to jakiś"modern UI" jest sprawcą tej intuicyjności.
    > Można ten "modern cos tam " wyłaczyć?

    Po kolei:
    Windows 8 to to siódemka z dołożonym kafelkowym trybem pracy (Modern UI) -
    to ten ekran co się domyślnie uruchamia na starcie. Można tak skonfigurować
    system by od razu włączał się do "normalnego" (starego) pulpitu. Niestety w
    tej chwili nie pamiętam gdzie to się przełączało (prawdopodobnie w
    rejestrze) na pewno google to wie :-)
    Konto Microsoft jest potrzebne tylko jeśli chcesz coś kupować ze sklepu (lub
    pobierać za darmo) to jest jeden identyfikator do wszystkich usług
    Microsoft. Jeśli nie chcesz używać kafelkowych aplikacji to tego konta nie
    potrzebujesz.

    Drugą zmianą z 7 na 8 było usunięcie menu 'start' są programy które to menu
    przywracają i wtedy taki system wygląda i użytkuje się zupełnie tak jak
    siódemkę.
    Poszukaj w sieci jest tego sporo i trzeba sobie wybrać taki jaki Tobie
    najbardziej odpowiada.

    Pozdrawiam
    Ergie