  • Data: 2013-10-28 16:03:44
    Temat: Re: ciep?o systemowe
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 28 października 2013 15:57:46 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:
    > No to się pogubiłem. Masz system od prawie roku, nie podoba Ci się i nie
    > zainstalowałeś sobie poprzedniego menu? No to wychodzi na to że jednak Ci
    > nie przeszkadza, bo nie wierzę, że to z lenistwa :-)
    Pewnie z lenistwa a główny powód jest taki że nie lubie instalowac dodatkowych
    aplikacji. Jak pisąłem wyżej- jesli moja ciepliwość sie skończy to wywale win8 i
    zainstaluje win7

    >A na poważnie to dużo zależy od specyfiki użytkowania komputera. Jak ktoś
    > używa wielu aplikacji jednocześnie i często się pomiędzy nimi przełącza to
    > wtedy faktycznie 8 może drażnić.

    Nawet głupie galerie się otwieraja w jakiś bezsensowny sposób. Program pocztowy to
    kolejna porazka

    >Ale za to w zastosowaniu typowo domowych
    > czyli internet, zdjęcia, GG, FB, i okazyjne gry Ósemka sprawdza się bardzo
    > dobrze
    Do tego to przeglądarka wystarczy. Na win8 używam Chrome i póki co jest ok.