  • Data: 2013-10-28 21:34:41
    Temat: Re: cieplo systemowe
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 28 października 2013 21:26:55 UTC+1 użytkownik uzytkownik
    napisał:

    > Wskaż choć jeden model TV, który jest produkowany w wersji z 3D i bez
    > 3D.

    To pochwal sie jaki dokladnie model kupiles to znajde Ci identyczny o
    takich samych parametrach ale bez 3D i z pewnoscia bedzie tanszy.

    > Aha! Czyli zakup nowego TV to głupota, ale komputery należy wymieniać
    > najrzadziej raz na pół roku :D

    Nie mieszaj - nie pisalem nic o kupowaniu tv (sam kupilem 3 tygodnie temu
    do sypialni LCDka ;) - tylko o Twojej pokretnej logice jakoby uzywanie
    skypa na tv bylo wygodniejsze niz na kompie, porownujac nowiutki TV z
    najwyrazniej leciwym kompem.

    > Co do komputera to nie mam strasznie dziadowskiego. Rzecz polega na tym,
    > że każda nowsza generacja komputerów nafaszerowywana jest coraz większą
    > ilością zbędych zamulaczy, któych najzwyczajniej nieraz nie da się
    > usunąć.

    Jakich zamulaczy konkretnie?
    Ja mysle ze wiekszosc jednak zalezy od uzytkownika, a nie komputera.
    A ze wiekszosc uzytkownikow ma syf i nie potrafi zoptymalizowac sobie
    systemu to juz inna inkszosc.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.