  • Data: 2013-10-28 21:52:59
    Temat: Re: cieplo systemowe
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pięknego Mon, 28 Oct 2013 21:39:02 +0100 osobnik zwany uzytkownik
    napisał:

    > Ale nadal nie wskazałeś, tylko stwierdzasz na podstawie własnych
    > widzimisiów.
    > Czekam.

    bo jeszcze mnie nie pogięło, żęby się zastanawiać czy ten to tamten czy
    nie. Interesuje mnie co ma.

    > No to życzę powodzenia jak kupisz komputer, do którego sterowniki są
    > tylko dla win 7 czy 8 i chciałbyś ten komputer użytkować np. z systemem
    > XP

    sterowniki Ci zamulają czy raczej crapware? Naprawdę da się wszystko
    usunąć począwszy od systemu.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?