  • Data: 2013-10-29 13:13:04
    Temat: Re: ciep?o systemowe
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-29 12:26, Ergie pisze:
    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    > Nie wiem czy w końcu zrozumiałem - Chodzi Ci o oglądanie zdjęć z wielu
    > katalogów i przechodzenie pomiędzy nimi strzałkami? W 7 tak to nie
    > działało. Przechodzenie strzałkami działało wewnątrz katalogu (w pętli)
    > po ostatnim było pierwsze z tego samego katalogu.

    Pozbadz sie zalozenia, ze ogladam zdjecia w petli.
    Zdjecia sa w rozych katalogach. Jak robisz np. makro czegos tam i
    czekasz np. na jakas pozycje owada to masz w ten sposob kilka -
    kilkanascie zdjec, a jak w serii to i kilkadziesiat. Na miniaturce
    wszystkie wygladaja tak samo. W win 8 klikasz powiedzmy pierwsze z nich
    i system przenosi Cie do jakiejs przegladarki ktora nie jest w oknie.
    Owszem strzalkami mozesz sobie przejrzec te zdjecia w jednym katalogu,
    ale w zaden sposob nie mozesz wybrac, skopiowac czy chocby zapamietac
    pozycje w katalogu. Sprawa sie komplikuje jeszcze bardziej jak katalogow
    jest wiele. I teraz powiedzmy ze znalazles zdjecie ktore chcesz
    zachowac. Powrot na pulpit i co widzisz? Znow tylko miniaturki bez
    zaznaczonego ostatnio ogladanego zdjecia. Skad wiesz ktore zdjecie
    wybrales w przegladarce? W XP robilo sie to z marszu, a tu ktos wymyslil
    sobie, ze komputera uzywa sie do jak to piszesz zaznaczenia i ogladania
    albo sluchania po kolei jak leci. Mnie takie podejscie do kompa prawde
    mowiac nie satysfakcjonuje i dlatego uwazam, ze ten system to krok
    wstecz. Komputer goniacy tablety czy telefony to troche jakby ulomnosc
    koncepcji poniewaz tenze to chyba jednak stadium wyzsze.

    > Nie rozumiem. Zajmuję się na co dzień komputerami ale szczerze
    > powiedziawszy z Twojego opisu nie rozumiem problemu. Co to jest przeskok
    > w zaświaty?

    Zaswiaty to ta kretynska przegladarka zajmujaca caly ekran, koloru
    czarnego jak noc z brakiem podstawowych opcji, pojawiajaca sie na calym
    ekranie i sprawia wrazenie jakby nie byla stad.

    > Jakich slajdów? Pisze o muzyce. Mam naprawdę szczere chęci zrozumieć
    > Twoją wypowiedź ale nie umiem :-(

    To jest analogia do zdjec. Muzyka w petli mnie nie interesuje jak chce
    sobie wybrac konkretne utwory do nagrania plyty, czy przeniesienia na
    pena. Jeszcze mnie tak nie pogielo zeby sluchac muzy w domu z laptopa.

    Pozdro.. TK