  • Data: 2013-10-30 10:45:34
    Temat: Re: ciep?o systemowe
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-30 09:25, Ergie pisze:
    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    > Bo większość ludzi chce by się wszystko samo robiło. A jak ciągle chcesz
    > mieć wpływ to musisz używać aplikacji tradycyjnych a nie kafelkowych.

    Marketing na pocztku zdefiniowany byl jako cztery P. Jednym z P jest
    product. W skrocie zeby sie biznes krecil to trzeba cos stworzyc i
    wcisnac ludziom, ze tego potrzebuja. Moim zdaniem sytuacja jest odwrotna
    od tej ktora przyjales. To nie ludzie chca kafelkow, tylko ludziom sie
    wmawia, ze tego chca, ze jest trendy, cool i tym podobne synonimy bycia
    na czasie.

    > To nie używaj trybu kafelkowego. Tak wiem całkowicie nie da się z niego
    > zrezygnować, ale np. ja w pracy widuję go tylko gdy przełączam aplikacje.

    Tak tez robie i prawde mowiac nie to jest najgorsze. Najgorsze sa
    reakcje toutchpada.

    > Bo pewnie masz tablet z androidem albo iOS czyli z systemami
    > komórkowymi. Tablet z windowsem to normalny w pełni funkcjonalny
    > komputer. Po podłączeniu klawiatury korzysta się z niego tak jak z
    > laptopa, a do rozrywki (internet, gry, muzyka, wideo) można w ogóle
    > klawiatuy ani myszki nie podłączać. Do tego działa 5-10 godzin bez
    > ładowania.

    Tylko, ze ultrabooka kupisz taniej niz tableta z Windowsem. Do
    przegladania poczty, tablet OK. Do przegladania stron, tablet OK o ile
    jest sie w pociagu np. Do ogladania filmow gdzies tam tez jest OK.
    Nawigacja OK. No i skonczyly mi sie pomysly prawde mowiac. Zwroc uwage,
    ze wiekszosc tego co napisalem dotyczy bycia gdzies tam, poza domem, czy
    biurem. Ale paradoksalnie te wszystkie rzeczy zrobisz dzisiejszym
    telefonem. No i tu pojawia sie pytanie co sklania ludzi do zakupu
    drozszego tableta z Win, zamiast kupno tanszego ultrabooka o podobnej
    wielkosci? Ktoregos dnia w Media ogladalem taki tablet Sony zdaje sie.
    No fajne to to. Grafika HD. Tylko cena 8 tysi. W czym to ma byc lepsze
    od np. ultrabooka tej samej firmy za trzy tysie z hakiem w obudowie
    poliweglanowej, matryca HD i wazacy 1,5kg?

    > Takie czasy - już nawet zwykłe laptopy często mają dotykowe ekrany i IMO
    > to jest przyszłość.

    No przyszlosc, bo specjaliscy od marketingu znow cos wymysla zeby
    zarobic. W sierpniu bodaj krecilem sie za kompem dla siebie do pracy.
    Ogladalem cos z tego o czym mowisz Lenovo Yoga. Bardzo spodobal mi sie
    pomysl i dosc wygodne zdawalo mi sie do przegladania neta siedzac w
    fotelu. Pewnie dopoki reka nie zaboli. Niestety cena cztery tysie za cos
    o parametrach czegos obok za dwa tysie tylko bez ekranu dotykowego
    wydaje sie jednak wygorowana i pozostalem tradycjonalista. Nie rajcuje
    mnie ekran dotykowy az tak bardzo, moze nawet wcale mnie nie rajcuje.

    Pozdro.. TK