  • Data: 2012-01-10 20:19:17
    Temat: Re: co bardziej wygłuszy- suporex czy regips i wełna
    Od: "Irokez" <n...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ptoki" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    news:c891702c-f0e3-4065-988d-6385c15e8e27@p4g2000vbt
    .googlegroups.com...

    > Tez mnie dziwia takie porownania. Ale juz zrobienie dziury przez
    > krecenie sie na fotelu czy hustanie sie na stolku jest calkiem
    > mozliwe.

    Porównanie takie pi razy drzwi. Widzę w robocie jak wyglądają ścianki
    działowe, jak pięknie pękają łączenia, fajnie dudnią i jak reaguje na lekkie
    uderzenie właśnie krzesła obrotowego czy klamki od drzwi. Ale może tam
    jakieś inne te KG.

    > Ale duzo latwiej ja jednak uszkodzic i wtedy trzeba namieszac gipsu,
    > zasmarowac, oszlifowac i pomalowac kawalek albo calosc...

    Gdzieś porównanie widziałem, i dwuwarstowe KG wydzodziło prawie 2x drożej od
    ścianki z Ytong Interio

    > A mozesz podrzucic jakies porownanie?
    > Bo jesli stawia sie sciane z 10-15cm ytonga to dosyc ciepla wychodzi.
    > i nie ma problemu z gryzoniami czy grzybem za plytami...

    Ja nie planuję za ścianą chłodni robić, dwa pokoiki chcę roszdzielić, te
    same temperatury po obu stronach (no może 1 stopień różnicy).

    > Ile tego syfu?
    > Troche zaprawy z tytki, wiaderko, mieszadlo i scianke postawisz. A jak
    > z ytongu to i proste jest w porownaniu do stawiania scianek z pelnej
    > cegly.
    > Stawialem ostatnio pare scianek z cegly (5cm) i bez problemu lezy na
    > nich granitowy blat i zlew. I nie boje sie ze sie przewroci. Z
    > rygipsami jednak troche strach...

    Do mieszkania wchodze dopiero, jest puste więc kurz nie straszny. Chodzi o
    postawienie lekkiej ściany z dwoma otworami drzwiowymi.
    Coś tam pewnie też powiesić będę chciał (TV, szafka jakaś). Na materiałach
    reklamowych widać, że te ścianki z racji wymiarów i wpustów też szybciutko
    się stawia.
    Rozbierać nie mam zamiaru.

    No właśnie tak samo myślę.
    Ale zapytałem, bo może błądzę ;)