  • Data: 2012-01-16 08:09:16
    Temat: Re: co bardziej wygłuszy- suporex czy regips i wełna
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Użytkownik "4CX250" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Za podwójnie krytą U75 głośna muzyka w pomieszczeniu obok będzie stłumiona
    >do poziomu szeptu.

    Ja tam nie wnikam jakie są normy i współczynniki napisze tylko co
    zaobserwowałem.
    Mam na poddaszu 25cm(15+10) wełny i wygłusza gówniano. Duzy wiatr jak jest
    to jest głośno. A np w łazience też na poddaszu ale jest ona w wykuszu i nie
    ma skosów wełny itp jest cichutko. Tam są ściany z suporeksu i 12cm styro.,
    Wiec uważam że wełna słabo wygłusza. Zresztą wełna, płyty gipsowe itp to
    największe gówno moim zdaniem. Nie ma to jak murowana ścina i tradycyjny
    tynk.