  • Data: 2014-03-05 09:25:39
    Temat: Re: co byscie zmienili
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-03-04 22:43, dolniak pisze:

    >Garaż(350cm szer) mam pod tarasem,w piwnicy,1,5 m p pow gruntu.To druga
    porażka,szczególnie zimą.W domu są 3 samochody i wszystkie parkują na
    ulicylub-rzadziej- podwórzu.Komu chcialo by się kilka razy dziennie
    otwierać brame!

    Jestem na etapie planowania garażu.
    Najpierw wymyśliłem na dwa samochody i motor plus pomieszczenie
    gospodarcze. Wyszło mi wewnątrz 520x850 cm (w tym pojazdy 520x500, a z
    tyłu 520x350 na graciarnię z warsztacikiem).

    Ale pomyślałem sobie, że może jeden samochód stałby na zewnątrz pod
    jakąś wiatą. Pomniejszyłem wiec garaż do 400x850. Teraz wygodnie mieści
    się motocykl z samochodem.

    Z tego jednak co piszesz - to może jeszcze ten garaż pomniejszyć?

    --
    MN