    Date: Wed, 05 Mar 2014 11:35:16 +0100
    From: Marcin N <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: co byscie zmienili

    W dniu 2014-03-05 09:28, Myjk pisze:
    > Wed, 05 Mar 2014 09:06:09 +0100, Marcin N

    > Przestaniesz tak twierdzić, jak Ci wlizą do domu po uprzednim uśpieniu
    > Twojej rodziny (i oby nie na amen), wyniosą pół domu i wyjadą samochodem
    > (albo i dwoma, jak masz). Znajomych tak właśnie okradli. Poszły dwa
    > samochody. Na śpiocha. Alarm mieli, ale nie skonfigurowany i nie mieli w
    > ogóle czujek na gaz usypiający.
    >
    > Z kolei szwagrowi władowali się w nocy do domu, tylko on nie miał wcale
    > alarmu. Tylko instalację, ale nie popadał w PARANOJĘ. :P Włam był bramą
    > garażową. Atak był ewidentnie na garaż i graty, ale wleźli jeszcze do domu
> [...]

    Wszystkie te Twoje przykłady dowodzą jednego: żadne czujki niczego by
    nie zmieniły. Czujniki w drzwiach poskutkowałyby szybciej. Otwarcie
    drzwi garażu wywołuje alarm. Wejście oknem wywołuje alarm. Po co więc te
    dodatkowe czujki ruchu?

    Chyba tylko po to, żeby ten nieszczęsny kot wywołał tyle fałszywych
    alarmów, że potem nikt już alarmu nie włącza.

    --
    MN