  • Data: 2014-03-05 17:07:07
    Temat: Re: co byscie zmienili
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Bo to wszystko źle. Trzeba mieć okna z szybami P4, okucia dobre i klamki z
    > blokadami od środka. Złodziej aby wejść musi otworzyć, a to już wykryją
    > kontaktrony w oknach.

    Oczywiście kontaktrony to lepiej niż czujki wewnątrz, ale dalej często zbyt
    późno. Od momentu zadziałania kontaktronu do momentu wejścia złodzieja mija
    raptem kilka sekund. Owszem zawsze to jakiś zysk, ale lepiej go wykryć gdy
    zaczyna coś przy tym oknie robić a nie dopiero gdy je otworzy.

    > Mnie złodzieje obmacywali już okna i nie podejmowali prób włamania. Wybić
    > czy wypchnąć się nie da, rozwiercić też, bo są płytki z hartowanej stali
    > od zewnątrz.

    Ale można otworzyć klamkę. Widziałem na żywo na szkoleniu jak to wygląda.
    Wierci się otwór nie tam gdzie jest płytka tylko obok i odpowiednio
    przygotowanym drutem/prętem otwiera klamkę. Nawet jeśli ta klamka ma zamek.

    Pozdrawiam
    Ergie