  • Data: 2014-03-05 17:38:52
    Temat: Re: co byscie zmienili
    Od: "kiki" <s...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Ergie" <e...@s...pl> wrote in message
    news:lf7i49$5hm$1@node1.news.atman.pl...

    > Ale można otworzyć klamkę. Widziałem na żywo na szkoleniu jak to wygląda.
    > Wierci się otwór nie tam gdzie jest płytka tylko obok i odpowiednio
    > przygotowanym drutem/prętem otwiera klamkę. Nawet jeśli ta klamka ma
    > zamek.

    Ale złodziej puknie w szyby i widzi że twarde i sztywne, że tak prosto nie
    będzie. Naklejki, że alarm. Pójdzie do sąsiada, gdzie prościej. Czujki
    tłuczenia nie diałają przy P4. Może trzeba instalować czujkę/drucik na
    płytce w miejscu gdzie może dojść do wiercenia? To by załatwiło sprawę. Tam
    gdzie ta płytka dać coś co się zerwie przy wierceniu.