    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: co dajecie na podłogi w salonie?
    Date: Sat, 7 Mar 2009 12:39:54 +0100

    Dy wrote:
    > co dajecie na podłogi w salonie?
    >
    > Caly czas sie waham miiedzy drewnem a kamieniem (jakies plytki).
    > Gdybym mial ogrzewana podlege bez namyslu dalbym kamien. Przede
    > wszystkim dlatego, ze jak do tej pory nie spotkalem jednoznacznie
    > pozytywnej opinii o drewnie podgrzewanym. Mniej lub bardziej wypacza
    > sie. Poniewaz mialem juz podloge drewniana wypaczona nie chce takiej
    > wiecej. Oczywista sprawa to przekazywanie ciepla tu tez nie do konca
    > wystepuje dobre polaczenie. Jak by nie patrzec drewno zawsze bylo
    > uzywane jako dobry izolator.
> [...]

    tylko że w lecie bedziesz miał nieprzyjemną zimną posadzkę, drewno jest
    przyjemniejsze.

    drewno jest izolatorem dlatego daje sie cienką warstwę do 15mm. Tak drewno
    lite może sie zacząć paczyć, dlatego lepiej zastosować podłogę
    wielowarstwową.

    ewentulanie parkiet techniczny z tego co wiem to drewno na sztorc ma
    mniejszą opór cieplny.