    From: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: co do kuchni
    Date: Mon, 16 Mar 2009 21:43:47 +0100

    news:gpl00n$1hh$1@news.onet.pl...
    > kurcze jaki sprzęt wybrać do kuchni
    >
    > piekarnik, płyta indukcyjna, zmywarka, mikrofala, szuflada podgrzewana,
    > lodówka z zamrażarka do zabudowy.
    >
    > powoli głupieję, jedna firma potrafi mieć naście modeli różniących sie bóg
    > wie czym. Bosch... :)
    >
    > nie chce wydać majątku chcę kupić dobre z podstawowymi funkcjami trwałe.

    To co ja kupowałem na jesieni:
    Piekarnik Bosch wysuwany - fajna sprawa bo wyjeżdża wszystko ze środka,
    bardzo szybko się nagrzewa (Amica w drugim mieszkaniu potrzebowała znacznie
    więcej czasu).

    Zmywarka także Boscha, model z zabudowanym panelem jedna z najcichszych i to
    słychać, a właściwie nie :-) W zmywarce to najwazniejszy jest układ koszy,
    regulacja i to się sprawdza w tym modelu, bo ma m.in. trzeci kosz tylko na
    sztućce na samej górze. Liczba programów jest bez znaczenia bo i tak się
    tego nie używa na co dzień.

    Indukcja Bosch - naprawdę jestem baardzo zadowolony, sterowanie banalne,
    szybko pogdrzewa, bezpieczne rozwiązanie szczególnie gdy sa dzieci. Ale nie
    jest tania - płaciłem koło 3 kzł.

    Mikrofalówka niestety też Bosch, ale jest to model do zabudowy (a tutaj
    wybór już jest mocno ograniczony) i jest niestety mała w środku i trzeba
    kombinować z nastawianiem czasu i mocy. Moja poprzednia to był Whirpool
    szósty zmysł i akurat w przypadku mikrofali to się sprawdzało. Automat sam
    dobierał czas i poziom mocy. Nie jestem do końca zadowolony z obecnego
    nabytku, ale nie było wyboru, jest w słupku razem z piekarnikiem i rzeba
    było jakoś to skomponować.

    Lodówka to Samsung side by side, więc nie to czego szukasz, ale oglądałem
    dokładnie konkurencję i Samsung rządzi. Odnośnie lodówek do zabudowy to
    osobiście uważam to za poroniony pomysł, bo średnio to wygląda i powoduje
    zmniejszenie gabarytów. Można kupić ładną lodówkę i zostawić bez obudowy lub
    nawet popatrzeć na wersje kolorowe lub w ostateczności okleiś folią
    kolorową.