  • Data: 2009-03-22 11:04:18
    Temat: Re: co do kuchni
    Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek Dyjor pisze:
    > kurcze jaki sprzęt wybrać do kuchni

    to ja tobie doradze z moich doswiadczen trzech (wlasciwie 4) kuchni

    > piekarnik, -
    zobacz na funkcjonalnosci jakie potrzebujesz (ja chcialem 2w1 piekarnik
    z mikrofala, bo nie mam miejsca i wzialem TEKE i jest OK. )

    > płyta indukcyjna,

    teka
    odradzam AEG elektrolux ("przyciski" raz sie przyciskaja, raz nie, jak
    im czapka stoi), Bosch tak 50/50

    > zmywarka

    bosch, odrazam AEG Elektrolux

    >, mikrofala,

    same mikro to tylko z boshami mialem do czynienia,wiec nie mam
    porownania z innymi

    ? szuflada podgrzewana, -
    nie wiem co to, ale,
    jak bedziesz miec pod plyta indu, to bedzie podgrzewana przy gotowaniu ;)

    > lodówka z zamrażarka do zabudowy.

    to zalezy co potrzebujesz
    ja wzialem elektroluxa, bo byl cichy i faktycznie jest nieslyszalny,
    nawet w srodku nocy, ale szuflady ma zrobione z kiepskiego tworzywa i
    wszystkie mam juz popekane (ok, polowa od tego, ze zdarzylo sie, iz
    wypadla i stuknela o podloge)