  • Data: 2009-03-17 15:26:03
    Temat: Re: co do kuchni
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Lodówka Samsung side by side (bez zewnętrznej kostkarki i barku) klasa
    >A, noFrost -wiele pozytywnych opinii (sprzedawcy w sklepach, Internet)
    >w porównaniu do Whirpoola. Niestety Bosch side by side to już znacznie
    >większy wydatek...

    A oglądałeś tego Boscha? Ja tak, podobnie jak Daewoo, Miele czy Liebherra. Z
    tych wszystkich najlepsze wrażenie sprawiał właśnie Samsung z bardzo dużym
    wyborem lodówek tego typu. W końcu kupilem ich najnowszy model z kostkarką i
    powłoką antybakteryjną i jestem bardzo zadowolony. Stosunek ceny do jakości
    jest atrakcyjny, lodówka ma nowoczesny design - jest po prostu ładna i
    wygodna, czego nie można powiedzieć o konkurentach.