  • Data: 2011-03-24 12:43:01
    Temat: Re: co? pn?cego na ?cianę...
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 24 Mar 2011 10:32:21 +0100, Witek napisał(a):

    > No niestety, braki w wiedzy biologicznej z zakresu szkoły podstawowej!
    > Równie dobrze mógłbyś napisać, że ryby mają skrzydła, to znaczy płytwy
    > jako odpowiednik!
    > A co do towojej pseudoanalogi,zwróć uwage jak i c czego powstaje owoc,
    > to powinno Ci dac odpowiedź dlaczego szyszka nim nie jest.
    > Witek
    >
    > Witek

    Coś Ci powiem: paru juz tutaj takich jest "naukowców" jak Ty, co się
    czepiają białka w mące i szyszek sosnowych, chcąc zastąpić braki w karierze
    popisywaniem się tutaj wiedzą biologiczną na poziomie niedoszłego
    magisterium czy doktoratu, ale akurat tutaj nie jest do tego dobre miejsce.
    Więc moze odpuść sobie elaboraty pesudonaukowe - mówi się tutaj o owocach w
    ujęciu potocznym, a jeśli Ci to nie pasuje, to spadaj na doktorat. Tam się
    wyżyjesz.