    From: Albercik <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: co po kolei podczas remontu..?
    Date: Fri, 07 Oct 2011 08:30:00 +0200

    W dniu 06.10.2011 23:47, Lukas pisze:
    > Witam
    >
    > Koncze mieszkanie w stanie deweloperskim i powoli zbliza sie czas na
    > malowanie, ale...
    >
    > 1. Czy najpierw ma byc malowanie scian, podłoga ( deski ) oraz kafle w
    > aneksie kuchennym. Kafle to raczej pierwsze , ale deski to nie wiem, bo
    > przeciez jak beda deski( kafle zreszta tez) to potem na dole ciezko idelanie
    > domalowac do cokolu lub do kafli
    >
    > 2. Czy ktos z Was przerabial temat taki, ze zamontowal kuchnie, wniósł
    > meble, a potem doipiero malowal wsio , uprzednio owijajac folią . NIe mam
> [...]
    Jeżeli robisz płytki, to oczywiście najpierw kleisz płytki i cokoły,
    potem dopiero malujesz.
    Jeżeli będzie drewno, to nie ma większego znaczenia.
    Natomiast, przykręcanie listew przypodłogowych zostaw sobie na koniec,
    to znaczy po pomalowaniu.
    Tak samo po malowaniu przykręcasz wszelki osprzęt typu gniazdka lampy, z
    gniazdek można tylko ramki pościągać na czas malowania jeżeli jest taka
    możliwość.
    Jak jeszcze kuchni nie masz poskładanej, to pomaluj wcześniej. Ja zawsze
    dostaje białej gorączki, jak zza jakiegoś elementu, czy to gniazdka, czy
    szafki, czy listwy, wystaje kawałek czegoś niepomalowanego. Jak jeszcze
    nie masz koloru wybranego, to pomaluj całość jakimś kolorem zbliżonym do
    tego przy którym się zastanawiasz, ale jaśniejszym, pastelowym. Potem
    wszelkie prześwistania spod mebli nie będą tak waliły po oczach a i tak
    malować będzie trzeba kilka razy.