  • 1. Data: 2011-10-06 21:47:38
    Temat: co po kolei podczas remontu..?
    Od: "Lukas" <g...@o...pl>

    Witam

    Koncze mieszkanie w stanie deweloperskim i powoli zbliza sie czas na
    malowanie, ale...

    1. Czy najpierw ma byc malowanie scian, podłoga ( deski ) oraz kafle w
    aneksie kuchennym. Kafle to raczej pierwsze , ale deski to nie wiem, bo
    przeciez jak beda deski( kafle zreszta tez) to potem na dole ciezko idelanie
    domalowac do cokolu lub do kafli

    2. Czy ktos z Was przerabial temat taki, ze zamontowal kuchnie, wniósł
    meble, a potem doipiero malowal wsio , uprzednio owijajac folią . NIe mam
    wizji na dobór koloru farb i chce wniesc meble, zobaczyc jak to bedzie ,
    poczuc klimat i wtedy malowac. Zeby nie zachlapac to kupie pare duzych
    folii w Castoramie i dokladnie wszystko zawine

    Co o tym sadzicie? Chore to czy niekoniecznie?:-)

  • 2. Data: 2011-10-07 00:19:33
    Temat: Re: co po kolei podczas remontu..?
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On Oct 6, 11:47 pm, "Lukas" <g...@o...pl> wrote:
> [...]
    > przeciez jak beda deski( kafle zreszta tez) to potem na dole ciezko idelanie

    Tasma malarska czyni cuda.
    Ja najpierw malowalem ale przy kladzeniu podlogi uwazalem i nie obilem
    scian.
    Ale fachowce moga sie nie starac i malowanie bedzie potrzebne.

    > 2. Czy ktos z Was przerabial temat taki, ze zamontowal kuchnie, wni s
    > meble, a potem doipiero malowal wsio , uprzednio owijajac foli . NIe mam
    > wizji na dob r koloru farb i chce wniesc meble, zobaczyc jak to bedzie ,
    > poczuc klimat i wtedy malowac. Zeby  nie zachlapac to kupie pare duzych
    > folii w Castoramie i dokladnie wszystko zawine

    A w czym problem? I tak jak kiedys bedziesz malowal to nie bedziesz
    kuchni demontowal.folia i tasma. Cale 40 zl na cala kuchnie. i mozesz
    nawet malowac granatem w wiaderku farby...

    Ale ja polecam walek...

  • 3. Data: 2011-10-07 06:30:00
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 06.10.2011 23:47, Lukas pisze:
> [...]
    > folii w Castoramie i dokladnie wszystko zawine
    >
    > Co o tym sadzicie? Chore to czy niekoniecznie?:-)

    Jeżeli robisz płytki, to oczywiście najpierw kleisz płytki i cokoły,
    potem dopiero malujesz.
    Jeżeli będzie drewno, to nie ma większego znaczenia.
    Natomiast, przykręcanie listew przypodłogowych zostaw sobie na koniec,
    to znaczy po pomalowaniu.
    Tak samo po malowaniu przykręcasz wszelki osprzęt typu gniazdka lampy, z
    gniazdek można tylko ramki pościągać na czas malowania jeżeli jest taka
    możliwość.
    Jak jeszcze kuchni nie masz poskładanej, to pomaluj wcześniej. Ja zawsze
    dostaje białej gorączki, jak zza jakiegoś elementu, czy to gniazdka, czy
    szafki, czy listwy, wystaje kawałek czegoś niepomalowanego. Jak jeszcze
    nie masz koloru wybranego, to pomaluj całość jakimś kolorem zbliżonym do
    tego przy którym się zastanawiasz, ale jaśniejszym, pastelowym. Potem
    wszelkie prześwistania spod mebli nie będą tak waliły po oczach a i tak
    malować będzie trzeba kilka razy.

  • 4. Data: 2011-10-07 18:19:03
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Lukas wrote:
> [...]
    > pare duzych folii w Castoramie i dokladnie wszystko zawine
    >
    > Co o tym sadzicie? Chore to czy niekoniecznie?:-)

    malowanie najlepiej po płytkach przed podłogami i stolarką drzwiową:)