  • Data: 2015-04-12 19:38:02
    Temat: Re: cyklinowanie 15m - jest sens?
    Od: "abn140" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > ja "żyrafą" objechałem prawie 50m2. Znaczy taką kątówką 1300 w z
    > tarczami 22cm. jedna uwaga. gołe dechy - takie jak ja miałem-robi się

    > ToMasz

    Niestety to stare dechy i pomalowane choc warstw nie ma az tyle ile by sie
    mozna bylo spodziewac....
    bonusem jest to ze po wymierzeniu okazalo sie ze jest tego tylko cos z 10
    m2...
    Decyzji jeszcze nie podjalem....
    Myslalem tez o tym zeby te warstwe farby na z grubsza czyms opalic i zebrac.
    zeby sie wlasnie papiery nie zacieraly....
    tylko ze to - pomijajac robocizne - kolejna kasa, to juz moze poswiecic
    dodatkowa liczbe tasm.....
    Jak myslicie?
    Co do tasm - z jakiej firmy kupowac te tasmy? Jak mieli krazki to i pewnie
    tasmy miec beda..., a jakosc tu podobno bardzo skacze....
    To juz przy okazji zapytam o gradacje papierow, czyli jaka i ile przejsc od
    najgrubszego do najcienszego?
    thx..