  • Data: 2010-02-24 18:18:50
    Temat: Re: czujki alarmu ile przewodów
    Od: "Zubaj" <z...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ty to wiesz, ja to wiem, ale klient mówi wprost "panie najwyżej 2000zł., w
    > przeciwnym wypadku nie będę robił".
    > Jak mam temu klientowi wytłumaczyć, że bezpieczeństwo kosztuje i nie ma co
    > na tym oszczędzać ? Że potrzebne są lepsze czujki, bo w domu będzie pies,
    > bo w niektórych miejscach trzeba dać dualne i do tego z antymaskingiem.
    > Ten klient dziekuje mi za współpracę i bierze instalatora, który powie
    > mniej ode mnie. Niestety okazuje się, że ten drugi instalator montuje
    > bardzo kiepskie podzespoły, a kroi klienta na robociźnie 2-3 razy tyle co
    > ja.
> [...]

    Oczywiscie macie racje, tylko po co zwyklemu kowalskiemu
    (mnie tez) jakis zaawansowany system alarmowy? Wiekszosc
    udupiona w kredytach nie ma nawet na nowy TV i caly majatek
    ruchomy nie przekracza 10 do 20k.pln.(stare rupiecie)
    Czy nie taniej wyjdzie najprostszy alarm+ubezpieczenie od kradziezy ?
    To jest tylko moja teoria i moge sie mylic.

    Pozdrawiam:
    Zubaj