  • Data: 2011-10-14 10:40:19
    Temat: Re: czy kominek z płaszczem jest dla mnie
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 14 Paź, 12:19, Robert G <r...@p...onet.pl> wrote:

    > Jak wylatuje do atmosfery, to jest to jak najbardziej strata.
    > Cała sztuka polega na tym, żeby ciepło spalania odzyskać w jak
    > największym procencie, a z gorącym dymem ucieka jego całe mnóstwo - ono
    > jest potrzebne w domu :-).

    Masz racje. Ale nie mozna zejsc przesadnie do zbyt niskich temperatur
    bo to powoduje raz, ze znaczne oslabienie ciagu, przez to gorsze
    parametry spalania, a w konsekwencji - generowanie sadzy i innych
    syfow ktore zatykaja nam komin. Temperatura spalin powinna byc dobrana
    do wkladu, mocy kominka etc - i mysle ze przerabianie gotowych
    kominkow nie ma sensu (te nakladki na rure dymna..). Dlatego tez zawod
    zduna nie jest taki latwy choc z pozoru sie wydaje :-)
    pozdr.

    --
    Adam