  • Data: 2011-10-15 00:43:00
    Temat: Re: czy kominek z płaszczem jest dla mnie
    Od: b...@k...math.uni.lodz.pl szukaj wiadomości tego autora

    William Bonawentura pisze:
    > Ja jestem w bardzo podobnej sytuacji i zrobię "zwykły". Bo planuję palić w
    > niedziele i na zasadzie - załadować, podpalić, zamknąć, otworzyć dopiero po
    > wygaśnięciu.

    ech, żeby to tak z góry wiedzieć ile się będzie paliło - czy dużo czy
    mało...

    > To taki kompromis z żoną która wolałaby, żeby kominka w ogóle
    > nie było (brud i kurz). Dodatkowo chcę, żeby mieć awaryjne źródło ogrzewania
    > na czas wojny, gdy nie będzie ani węgla ani prądu ani paliwa do agregatu. I
    > wówczas płaszcz wodny jest tylko przeszkodą.

    ech, żeby to tak z góry wiedzieć czy nadejdzie wojna, albo choćby
    pozrywane druty energetyczne na tydzień...

    Dla mnie jako czytelnika tego bloga
    http://domowy-survival.pl/2010/07/co-nam-grozi-czyli
    -5-scenariuszy-duzych-katastrof/
    jest to dosyć chwytliwy argument :)

    Czy ktoś kombinował z kominkiem z płaszczem i obiegiem grawitacyjnym?
    Ciekawe czy by się dało - tak tylko żeby bez pompy się nie gotowało.

    bajcik