    From: zbigi <z...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: czy tak się robi ściankidziałowe?
    Date: Mon, 01 Feb 2010 19:00:52 +0100

    Ghost pisze:

    > "a Ty, ktory nic nie napisales"

    Troche czasu minelo, przeczytalem watek zeby sobie odswiezyc i kurde,
    przyznaje ze sie zgubilem co do tego klamstwa :\

    > Coz, nawzajem.

    Trudno. Nic na to nie poradze...
    Ale zwrociles uwage, ze sprecyzowalem swoja wypowiedz i zawezilem ja do
    "uzycia kolkow molly do wieszania ciezkich szafek"?

    > BTW:
    > http://knaufblog.pl/wp-content/uploads/2007/05/obcia
    zenia.pdf
    > http://knaufblog.pl/index.php/2007/04/19/pytanie-do-
    eksperta-czy-na-scianie-z-kartongipsu-mozna-powiesic
    -ciezkie-szafki/
    > Ale powyzsze pewnie nie ma dla Ciebie wiekszej wartosci, bo nie pochodzi
    > od Pana Henia w moherowym berecie.

    W tym konkretnym przypadku - dzieki temu, ze mam wlasne doswiadczenie w
    wieszaniu ciezkich przedmiotow na scianach z karton-gipsu - nie
    polegalbym na opinii pana Henia.
    I mocno sceptycznie podchodze do porad slicznego pana handelesa pod
    krawatem. Albo inaczej: czytam pomiedzy wierszami, ze wieszanie duzych i
    ciezkich przedmiotow nie jest sprawa oczywista. :)

    --
    pozdrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)