  • Data: 2017-03-28 20:04:47
    Temat: Re: czy wiesz że.....
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-03-28 o 07:42, Budyń pisze:

    > energie daje ktos (i mozesz zmienic dostawcę) ale siec dystrybucyjna jest lokalnie
    jednej firmy i tej sie zmienic nie da, bo inna spolka dystrybucyjna w twojej okolicy
    swoich kabli nie ma.
    > Stawki za dystrybucje masz tu: http://www.energa-operator.pl/upload/wysiwyg/dokumen
    ty_do_pobrania/taryfa/taryfa_2017_ENERGA-OPERATOR_SA
    .pdf

    Rzeczywiście, stawka nocna w G12 za przesył jest bardzo niska - około 5 gr.

    Szkoda, że mając pompę ciepła mam dość równomierne zużycie w czasie (jak
    mniemam).

    --
    MN