  • Data: 2010-07-30 11:18:14
    Temat: Re: czym kleic styropian na elewacji
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik kiki napisał:

    > "rrr" <r...@o...rrr.pl> wrote in message
    > Jest błędny, bo będzie za styropianem przeciąg. Jak przystawisz do
    > szczelin kartkę papieru to będzie nią miotało.
    > Izolacja ma zens jak utrzymuje nieruchome powietrze w bąblach
    > spienionego styropianu, a jak za nim zrobisz ciąg to styropian nie
    > będzie nic ocieplał.
    > Umieść go metr od ściany, taki sam efekt.

    Racja,
    ale prędkość (wielkość) cyrkulacji jest zależna od wielkości tego
    odstępu, i będzie różna dla różnych grubości szczeliny, tak że przykład
    z metrem jest nietrafiony. I pytanie do jakich szczelin mam przyłożyć
    kartkę jeśli styropian jest "zatynkowany", umieszczony na listwie
    startowej itp. ?

    pzdr.
    rafał