  • Data: 2010-07-30 11:39:04
    Temat: Re: czym kleic styropian na elewacji
    Od: "kiki" <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

    "rrr" <r...@o...rrr.pl> wrote in message
    news:i2ucds$mdv$1@inews.gazeta.pl...
    . I pytanie do jakich szczelin mam przyłożyć
    > kartkę jeśli styropian jest "zatynkowany", umieszczony na listwie
    > startowej itp. ?

    To tynkowanie pęknie na styku jak pękają płyty KG na łączeniacvh. Wystarczy
    żeby wiało.
    Nie filozofuj i słuchaj co mówię.
    Szczególnie dolne, górne płyty i dookoła okien powinny być przyklejone
    wyjątkowo szczelnie.
    Styropian powinien być też uszczelniony od ramy okiennej klejem z tuby, z
    kartusza jak to nazywają.
    Głębiej opianowane wszystko
    Nie pozwól żeby dojechali styropianem do okna i tak zostawili. Ma być
    przyklejone ale czymś elastycznym, jakimś klejem soudala FIX. On nie zjada
    styro.

    Weź klej piankowy TYTAN z Allegro za 19zł. Zrób ramkę, jedną kreskę poziomo
    i jedną pionowo ale nie więcej, bo zacznie wysadzać.
    Jak szybko będziesz kleił sąsiednie płyty to masz szanse, że ci się
    posklejają ich krawędzie styku przy ścianie.
    Na końcu opianuj wszelkie szczeliny z przodu i zobacz przy murłątach,
    oknach, drzwiach, od dołu.
    Wpuść tam tego kleju gdzie trzeba żeby sie przytulił do krokwii i wszystko
    uszczelnił.

    Ja mam u siebie wszystko zrobione nie tak jak byc powinno. Wszystko źle.
    Najchętniej bym rozebrał całe piętro do gołej więźby, oberwał styropian z
    elewacji i zrobił od nowa.

    Aha żeby styropian zachodził co najmniej na połowę ramy okien.