  • Data: 2011-01-22 09:18:10
    Temat: Re: czym myjecie podłogi z paneli?
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ikselka wrote:

    > Ale skad - musi być tylko odpowiednio duża, a nie jakaś chustka do nosa.
    > Wykorzystuję duże stare ręczniki i obwiązuję nimi szczotkę "na ósemkę",
    > czasem dodatkowo stosując sznurek.

    Dawno temu porzuciłam takie wynalazki. Po pierwsze - zostawiają smugi, po
    drugie są zbyt mokre, zwłaszcza do paneli. Faktycznie, zawijanie szmat i
    motanie ich sznurkiem to superwygodna sprawa:->. Takiego ustrojstwa używam
    tylko do mycia boazerii w korytarzu, bo inaczej się nie da, ze wzgledu na
    wysokość.
    J.