  • Data: 2012-06-13 11:05:43
    Temat: Re: czym ocieplić od środka - po raz tysięczny
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Kaszpir ja Cie prosze - wielokrotnie udowadniales ze na fizyce w szkole
    >spales ;) Ale wytlumacze Ci skad. Otoz nieocieplony z zewnatrz mur bedzie w
    >calym swoim przekroju poprostu >chlodny. Jak od zewnatrz - tak i od
    >wewnatrz. Teraz wystarczy ze z tym chlodnym murem zetknie sie powietrze *ze
    >srodka*, ktore ma duza wilgotnosc - i odrazu wystepuje skraplanie
    (miedzy murem a styropianem - od wewnatrz). Ta wilgoc moze z czasem zostanie
    usunieta przez mur ale przeciez bedzie pojawiac sie caly czas nowa :)

    Ja ciągle nie rozumiem :)

    Jak w domu jest poprawna wentylacja to problemu z wilgocią nie ma. Ta co
    wejdzie w ścianę zostanie wywalona na zewnątrz , pytanie jak wejdzie jak
    styropian raczej nie jest zbyt nasiąkliwy więc sam mało wciągnie i odda ...

    Czym różni się sposób izolacji na dachu domu od reszty domu.

    Mur nie musi być ciepły. Jest bardzo odporny na zmiany temperatur.

    >I nie bluznij wiecej ;-)

    Bo ciągle tego nie mogę zrozumieć :)
    Mamy domy szkieletowe ktore są ocieplone od wewnątrz a dodatkowo są z
    drewna. Powinny więc być całkowicie zgniłe a nie są ...