  • Data: 2013-07-22 10:03:04
    Temat: Re: czym pompować wylewkę ?
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 22 lipca 2013 09:02:19 UTC+2 użytkownik uzytkownik napisał:

    > Przypomina mi się w tym momencie znajomy, który trudni się tego typu
    > robotami. Dostał zlecenie na wykonanie takiej wylewki. Zajechał na
    > miejsce i okazało się, że właściciel mieszkania sam się zabrał za
    > robienie takiej wylewki. Rozrobił cały, duży kalfas. Następnie wylał na
    > środek pomieszczenia i czekał, aż wylewka sama się rozpłynie i
    > wypoziomuje :)

    To chyba kupil zwykla wylewke, a nie samopoziomujaca.
    Ja taka prawdziwa samopoziomujaca (droga jak cholera) wylewalem raz jak
    pomagalem znajomemu w remoncie - w malutkim wiatrolapie (1,5 x 1,5) i to sie
    rzeczywiscie samo rozplywa. Bylem pod naprawde duzym wrazeniem "jak to dziala" :)
    Oczywiscie w pomieszczeniu 25mb lepiej pomoc w poczatkowej fazie chocby grabiami ale
    spokojnie metoda "wylej na srodek" w przypadku samopoziomu powinna sie moim zdaniem
    sprawdzic :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.