  • Data: 2013-07-22 15:23:05
    Temat: Re: czym pompować wylewkę ?
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A co na to sąsiad pod Tobą, ma ubezpieczone mieszkanie od zalania wodą z
    > betonem?

    oj ludzie ludzie...
    Jaką wodą z betonem ?

    Mam (już leżą worki w przedpokoju) wylewkę KREISTEL MASAFIX. To jest
    masa samopoziomująca , bodajże cementowa.

    Jak już pisałem wcześniej robiłem już taką wylewkę parę lat temu, wyszło
    b.dobrze. Tyle, że w mniejszym pokoju (inna masa, nie pamiętam jaka, ale
    też jakoś koło 30zł/worek).

    Oczywiście z pianką dystansową przy ścianie, beton oczyszczony,
    zagruntowany 2 razy unigruntem. Zrobione znaczniki poziomu (wkręciłem
    kołeczki w siatce 70x70 cm). Przygotowałem sobie większą pacę , bo
    pamiętam , że w "cienkich miejscach" trzeba było jej trochę pomóc.

    Więc tak - wiem jak się robi wylewkę. Tutaj się tylko trochę martwię o
    to wylewaniem, ale spróbuję z przewracaniem kubła, rezerwowo mam też
    małą pompę elektryczną, która powinna to uciągnąć jak sądzę, ale to tak
    rezerwowo.

    Natomiast nie stosowałem jeża wtedy - ale nie dopatrzyłem się żadnych
    widocznych pęcherzy - może gdzieś w masie... Ale w takim zastosowaniu to
    chyba nie jest dramat.