    From: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: czym przykleić kabel głośnikowy do ściany
    Date: Tue, 3 Jul 2012 08:29:45 +0200

    jk wrote:

    > Może w ilości kleju leży sprawa - nakładałem pasek 2 cm kleju co
    > około
    > 10 cm. Wychodziłem ze starego założenia, że "klej trzyma gdy go ni
    > ma" (sprawdza się w klejeniu dętki rowerowej).

    tyle że nie zastosowałeś się do formuły bo trzeba było dać klej na
    całej długości bez przerw ale odrobinę
    oraz docisnąć do chwili dobrego związania co niestety jest ciężkie do
    wykonania w domowych warunkach
    ja kleiłem przewód do lampy na suficie taśmą dwustronną ( miałem taką
    5mm szerokości, prawie sam klej) i na drugi dzień malowałem sufit więc
    farba trzyma na bank dobrze, wisi już 12 lat :)

    jeffrey