  • Data: 2009-05-03 16:20:14
    Temat: Re: czym wyczyscic slady po kredce woskowej z mebli
    Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > na pewno woskową kredką ?

    na 99% :)

    > jakby była woskowa to po prostu pozostałaby na wierzchu mechanicznie i
    > wytarłbyś ją ściereczką

    heh mechanicznie jest ciezko, probowalem w jednym miejscu roznymi
    specyfikami i juz mi sie powierzchnia na okolo zaczynala "niszczyc" a kredka
    byla :)

    > Jak już użyłeś chemii i rozpuszczalników to zapewne barwniki wniknęły w
    > strukturę drewna i na myśl przychodzi mi tylko szlifowanie....

    no wlasnie ale poki co nie probowalem wszystkiego z tej chemi i
    rozpuszczalnikow tylko ogolnie roznich srodkow do mycia.
    dzisiaj dopadlem te meble benzyna ekstrakcyjna(5 min temu) i zeszlo wszystko
    blyskawicznie bez sladu :)
    a szmatka brudna od kredki :)

    --
    pzdr