eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieczyszczenie tynku mozajkowego na elewacji po psie :) › Re: czyszczenie tynku mozajkowego na elewacji po psie :)
  • Data: 2013-07-28 09:15:00
    Temat: Re: czyszczenie tynku mozajkowego na elewacji po psie :)
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On Sunday, July 28, 2013 7:15:51 AM UTC+2, decore-meble.pl wrote:
    > witam
    >

    > niestesty ulubionym miejscem odpoczynku psa stał się narożnik domu i już mamy w
    rogu caly czarny pas brudu :). Probowalem szczotką ryżowa i płynem to zmyć - trochę
    się zmylo ale większość nie do ruszenia

    Myjka ciśnieniowa? Ja mam wykończone tym ogrodzenie od ulicy - dołem - i widać plamy,
    ale myjka usuwa bez trudu. Tynk jest dość odporny (wczoraj kumpel się przekonał
    zostawiwszy na nim trochę lakieru) - więc myjka nic nie uszkodzi.

    Adam też może pomoże - bo o ile pamiętam ma i psa, i cokoliki z tynku ;)

    mucher