eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieczyszczenie tynku mozajkowego na elewacji po psie :) › Re: czyszczenie tynku mozajkowego na elewacji po psie :)
    Date: Sun, 28 Jul 2013 17:26:07 +0200
    From: ToMasz <N...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: czyszczenie tynku mozajkowego na elewacji po psie :)

    W dniu 28.07.2013 07:15, decore-meble.pl pisze:
    > witam
    >
    > niestesty ulubionym miejscem odpoczynku psa stał się narożnik domu i już mamy w
    rogu caly czarny pas brudu :). Probowalem szczotką ryżowa i płynem to zmyć - trochę
    się zmylo ale większość nie do ruszenia

    > ,może macie jakaś dobrą metodę?
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > rt
    kup w makro/selgrosie/allegro dimer. Taki srodek czyszczący. wiem, drogi
    jak jasna cholera, ale warto. O ile nie zrobi krzywdy temu tynkowi, ale
    to sobie sprawdzisz na mało widocznym, maleńkim fragmencie. zero
    szorowania, tylko spryskać, poczekać, spłukać (moze być myjką)
    ToMasz